söndag 8 november 2009

Farsdag

Det är mulet, dystert och jag har precis städat lite. Det är söndag men jag har faktiskt ingen söndagsångest som man ibland har. Gårdagen blev en hemmakväll med televisionen. Det blev dansbandskampen. Ovanligt bra band igår faktiskt, min favorit sweetshots åkte tyvärr ut vilket är syn för jag tyckte de var bättre än Torgny Melins. Jaja jag får väl gå vidare i mitt liv utan dem, det kan bli svårt faktiskt. Ironi blir inte bra i skriftlig form.

Du har väl inte glömt att gratta din pappa denna dagen. Själv så bjöd vi min pappa på hockey i Ängelholm. Får hoppas på bra platser och en bra match. Grattis pappa!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag tackar,hoppas vi får en bra afton/Farsan

Sarah sa...

haha, när det gäller dansband kan man ju aldrig veta när du är ironisk och inte;)

Adam sa...

Nej du har rätt sarah. Jag var nog inte ironisk egentligen:)