tisdag 10 november 2009

Nu vet vi äntligen

Det är många som har undrat. Väntan har varit stor och lån hos många. Vem kommer det att bli? Jag pratar såklart om programledare till Melodifestivalen 2010!!! Detta bestämdes idag och jag kan berätta att det blev Måns "mums mums" Zelmerlöv. AHHHHHH HAN ÄR SÅ HIMLA SNYGG....oj ursäkta det där sista menade jag inte, eller gjorde jag det. Han ser bra ut, kan sjunga,dansa, och tjejer skriker efter honom. Är jag bitter och avundsjuk....ja kanske. Men han ska inte ta på sig detta helt själv.
Till sin hjälp har han även Christine Meltzer, kvinnan som är känd från Hey baberiba där hon bland annat gjorde parodi på drottningen. Ingen jätterolig person faktiskt men hon är nog bättre än Petra " Jag tror jag är så jäkla rolig" Mede.
Fast där ska vara en programledare till. Det är nämligen den gamla actionhjälten Dolph Lundgren. Han som har spelat sovjetisk boxare i rocky 23 eller nåt och He-man i filmen med samma namn. Vad nu detta är för någon film?????? Snacka om att killen har varit med i storproduktioner, eller inte. Men det kan nog bli nice och jag hoppas på att det kommer bli en bra melodifestival och jag kommer sitta fastnaglad vid tvn varje lördag. Om det då inte kommer något i vägen.

Inga kommentarer: