torsdag 5 november 2009

Det är ändå lite julstämning

Den 5 november 2009 är det och jag har börjat lyssna på julmusik. Fick en sådan julkänsla när jag tittade ut genom fönstret och såg att det låg snö. Fast först tänka jag, "NEEEJJ inte snö" men sedan fick jag en julkänsla. Nu tänker ni säkert " nu får han ta och ge sig, det är inte jul än" Men det är faktiskt mindre än en månad till december så nu drar vi snart igång på allvar. November är ändå en himla tråkig månad så därför behöver man musiken.

Ingen skola idag! Riktigt skönt att vara hemma en dag faktiskt, då kan man göra vad man vill. Jag ska vara riktigt busig och faktiskt...plugga. Jag är riktigt wild and crazy:) Men jag ska även tänka lite på vad man kan göra varje dag från den förste december till den tjugofjärde här på min lilla blogg. Förra året rimmade jag och gav julklappstips så det stod härliga till. I år får jag väl göra något annat spännande, men vad? Har ni förslag så får ni gärna kommentera. Jag behöver din hjälp.

3 kommentarer:

Figge sa...

Det e helt rätt Adam =) Dom började ju sälja tomtar o julsaker för flera veckor sedan i affärerna runt om i vårat avlånga land!

Sarah sa...

Jag kollade på granar idag!:D

Pacolito! sa...

Jag tror jag spyr..