fredag 28 augusti 2009

träningshelg

Fredag fredag denna underbara fredag. Kom precis hem från väla med min lilla lilla syster. Jag fattar inte, jobbar inte folk eller är det så många som är arbetslösa här i landet. Om de är arbetslösa så borde de inte vara och handla utan vara på arbetsförmedlingen och söka jobb tycker jag. Efter några timmars gående så blev det inhandlat tröjor och ett par byxor. Nu är det till att packa inför helgens träningsläger som kommer att hålla hus i Jönköping. Så det blir inget karsefors för min del vilket är synd. Jag har som tidigare nämnt aldrig tråkigt där. Nu är det joddla med siv som är där också och det är inget jag ropar så jättemycket efter. Hoppas ni som ska dit kommer att ha trevligt iallafall. Drick några öl för mig med;)
Ha en trevlig helg mina vänner och övriga.

Inga kommentarer: