söndag 30 augusti 2009

Helgen i Jönköping

Då är man hemkommen från träningslägret i Jönköping. Vi åkte upp i fredags efter att ha tränat och kom fram till våra stugor som skulle bli vårt hem för några dagar vid 9-10 tiden på kvällen. Kanske lite ointressant, men skit i det. Lördagen blev det först ett träningspass, sedan mat, sedan ännu ett träningspass. Redan här var man trött och ändå var inte dagen klar. Efter den sista träningen åkte vi iväg och spelade paintball. Jag som aldrig hade gjort detta var lite nervös men ändå taggad. Jag menar, skjuta på andra personer gör man ju inte varje dag faktiskt. Detta var verkligen riktigt kul. Klart det gör lite ont när man blir träffad men det går över och det är värt det.
Kvällen bjöd på grillning och öldrickande. Riktigt nice faktiskt.
Nu är man som sagt hemma igen och man är lite sliten. Trött i axlarna och lite i huvudet och imorgon börjar skolan. ojojoj kommer jag att klara av det??

3 kommentarer:

Pacolito sa...

Nej.

Adam sa...

Tack för att du är så ärlig simon

Sarah sa...

Jag tror på dig Adam! Och säg till för sören när du börjar sända så ska jag lyssna! Ser sjuuukt mycket framemot att få höra dig på radion! Tror det är som fisken som kommer i vattnet! Eller när handen åker in i handsken. Ja du fattar;)