torsdag 27 augusti 2009

Friends will be friends

När man inte har något att göra finns det en sak som är så jäkla gott att göra. Titta på några avsnitt av Vänner. Ja jag vet att det har varit kalasfint väder här nere idag men jag är inte den som ligger och pressar i solen på stranden. Kan bero på att folk tror jag är en strandad val eller valross. Det kan bli jobbigt i längden. Var var jag? Jo Vänner, denna roliga serie som jag fick upp ögonen för när min syrra blrjade titta på det. I början så var jag ju den stödiga storebrodern som sa åt henne att sluta titta på sådan skit. Men jag fall pladaskt för det och nu sitter jag och tittar på några avsnitt då och då.
För er som inte vet något om det så titta på det här.



Här är en av mina favoriter. Detta stämmer också så bra med hur killar och tjejer uppför sig i vissa situationer.

Inga kommentarer: