lördag 11 juli 2009

Vad har hänt?

Herre gud jag har inte skrivit på en hel vecka. Vad har hänt med mig? Har jag blivit sjuk? Är jag skadad? Ni kan vara lugna. Jag har inte orkat skriva någonting bara. Så vad har då hänt denna veckan?

I Tisdags var man på Rix FM festivalen i Båstad. Efter att ha börjat redan vid 11 tiden så var man lite sliten redan när man kom dit. Men det blev en riktigt trevlig dag och alla som var med ska ha tack.

Annars så har man varit i Båstad och käkat en kväl till annars så har det inte varit så mycket faktiskt. I Torsdags stack jag och syrran till Åhus där vi hälsade på min föräldrar som campade där. Efter att ha spöat mamma med hela 15 poäng i minigolf så ville hon att jag skulle åka hem. Tråkigt för henne så fick hon dras med mig en hel dag till när vi firade min kära mormor. Varför känns det som att man alltid går upp en jäkla massa när man kommer till mor och far föräldrarna. Men gott är det:)

Ikväll så är det grille hos Julia och sedan kanske stadsfesten. Vem vet:) Trevligt ska det bli iallafall.

Inga kommentarer: