tisdag 21 juli 2009

Kommunen is da shit

Då har man gjort sin andra dag som kommunalarbetare och jag måste säga att det är rätt okej arbete. Man får vara ute, känner ingen press på att något ska vara klart vid någon särskild tid. Man kan snacka med gamla tanter som tycker man gör ett fint jobb och att det blir så fint. Man har lunch i cirka en timme och det är på något vis slappt. Undra när den första fikan är?

Livet leker annars tycker jag. Var längesedan jag skrev vilket jag ber de få som läser bloggen om ursäkt för. Jag skriver nästan lika ofta som Simon byter underkläder nu för tiden. Fast bara nästan, jag skriver lite oftare:) Jag har haft så kallad skrivkramp eller som det egentligen heter
" Jag orkar inte" syndromet.
Man var ju såklart på karseforsfestivalen. Båda kvällarna t.o.m. Jag har alltid kul på karsefors och detta hade jag självklart nu också. Tack alla som var med under kvällen och gjorde den rolig.

1 kommentar:

Frida sa...

usch då Simon, inte okej!