söndag 5 juli 2009

Ekebofestivalen

Igår bar det av till Ekebofestivalen med Martin och Simon. En väldigt trevlig tillställning faktiskt om jag får säga det själv. Det är kul att se vuxna män och kvinnor som är riktigt packade och går runt på stället. Eller går och går, de stapplar mer fram. Så säger de att ungdomar är så fulla och galna nu för tiden när de själv inte är ett dugg bättre. Det var massor av olika kända dansband som spelade så som Lars Kristerz, Scotts, Arvingarna, Lasse Stefans, soundtrip etc. Jag har aldrig varit där innan och jag trodde inte det skulle vara så stort som det var med alla tält och scener. Synd att där var inte lika många man kände men det var roligt ändå. Absolut ett ställe man kan åka till igen. Palla Hultsfred när detta finns så nära;)
Mycket folk var där iallafall.















Snart är det Karseforsfestivalen. Vilka är med mig????

4 kommentarer:

Broström sa...

Nu får du ge fan i att följa efter mig hela tiden! =) Denna gången var ju dock inte oddsen så stora på att vi skulle springa på varandra!

Frida Josefsson sa...

Jag är med dig Adam!

Adam sa...

Jaså du var där också.

Adam sa...

Gott Frida det gillar jag:)