onsdag 1 juli 2009

Skäms på mig

Det var ett tag sen jag skrev nu, skäms på mig att jag inte uppdaterar oftare. Det är redan onsdag och vad har då hänt. Det har varit riktigt varmt, nästan för varmt. Man blir egentligen aldrig nöjd med vädret utan man måste jämnt klaga. Jag har jobbat på den gamla hederliga plantskolan dessa tre dagar. Jag tror nästan jag har svettats konstant på grund av vädret. Ligga och trycka i solen hela dagen gör att man blir jäkligt trött så kvällarna har det inte blivit så mycket gjort. Har egentligen inte så mycket att göra heller iofs.
Jag har blivit godkänd på sista delkursen, så nu har jag 60 avklarade poäng i medie- och kommunikationsvetenskap. Inte illa för att vara mig.
Det är som sagt tidigare onsdag idag och två dagar till helg. Vad händer egentligen?

1 kommentar:

Sarah sa...

JAG KOMMER HEM:D