måndag 19 januari 2009

Colamissbrukare

Hej jag heter Adam och jag är Coca- cola missbrukare. Hej Adam. Ja så kanske det låter när man kommer till missbrukarmöten. En kvinna i Malmö är beroende av Coca- cola. Detta är ju helt underbart roligt. Eller det är kanske bara jag som tycker det. Hur högt kommer man på bitchskalan om man har hamnat i fängelse eftersom man har langat massa coca cola. Är det precis under rånare eller våldtäktsmän. Jag tror langarna blir jäkligt förvånade med när de frågar hur mycket de ska ha.
" -Hur mycket cola ska du ha?"
"- Ja gärna 3 liter tack. "
Vilken affär de kan göra. När de sitter på missbrukarmötet så får de berätta hur de gick till när de började.
- Ja det började med att jag tog coca cola på mcdonalds. Sedan började det bli mer och mer. JAg drack cola istället för öl på fester. Jag ville komma närmare och närmare colan så jag började jobba på ICA Maxi. Tyvärr så fick de avskeda mig eftersom jag satt och sög i mig bakom chipsavdelningen. Sedan började den värsta tiden. JAg började spela WOW hela nätterna och var i Jönköping på det stora LANet som finns där.
Okej nu kanske jag spårade ur lite:)

Inga kommentarer: