måndag 19 januari 2009

Tankar om sommaren

Då har man börjat en ny termin på skolan. Fattar inte att jag redan har gått en termin. Nu e det bara fem kvar. Blev riktigt trött idag på föreläsningen. Vet inte om det är ett gott tecken på fortsättningen eller om det bara var idag. Jag längtar till nästa år då vi ska börja med det som är orsaken till att jag valde MKV. Medieproduktionen!! Fast först ska jag klara mig till sommaren. Aaaaa sommaren..... NEJ måste hitta ett sommarjobb också. Det kommer inte bli lätt i dessa dagar med hög arbetslöshet och finanskris. Ne hoppas det vänder till när jag e klar med mina studier.

Ikväll är det träning som gäller sedan är det Idrottsgalan. Den får man ju inte missa för jag tycker det är en trevlig tillställning såhär i januarimörkret.

Inga kommentarer: