torsdag 30 augusti 2007

ännu en dag

Gutentag
Idag har det varit ännu en skoldag. Den började med att Walter(som gillar volleyboll) säger att vi ska ha konditionsövningar. Jippi det som är så jätte TRÅKIGT. Men men det var bara att bita ihop och köra på. Fast det visade sig att det faktiskt inte va så farligt. Det var värre. Det låg männsikor överallt och spydde och hade sig.Ne jag bara skoja men det kunde faktiskt ha varit så.

På eftermiddagen hade vi projektarbetes info i aulan. Vem stod på scen om inte denna hemska sak. Man kunde tro att det var djävulen själv som hade skickat besten. Men hon e ju ändå rektor på skolan så man får väl lyssna. Hon stod och brölade i cirka en timme om att vi skulle börja i tid och massa annat. Denna kvinna är en sådan människa som kan få en skolavslutning att likna en begravning.

Som projektarbete ska jag starta ett UF med två skumma killar. Dessa killar är samma killar som man va på liseberg med. Jag tror de följer efter mig. De vill nog göra mig illa. Eller så vill de kanske bara ha sällskap.

Ne nu får man banne mig göra något annat
Vi ses när vi ses
Adam-Näste Alex Schulman

Inga kommentarer: