fredag 31 augusti 2007

Då var det en ny helg

Jaha då var det helg igen vilket känns skönt efter en hel skolvecka.
I morse så fick man lyssna på några volentärer som berättade hur det var i uganda. Det fanns även en man med som var väldigt solbränd. Tänkte faktiskt fråga han hur han hade fått en sådan solbränna men så slog det mig att han var från uganda. Föreläsningen var faktiskt bra förresten.

Efter det var det dags att ha religion med virrige Per. Det känns som att han är en sådan person som blandar ihop sina egna barns namn. Tråkigt i sådana fall om det är en pojke och en flicka.

Sista timmen hade man idrott med Walter. Eller inte bara Walter utan även några andra. Vad de gjorde där vet jag inte för jag och Walter brukar ha det så mysigt alldeles själva. HAHA.Vi fick välja mellan fotboll och volleyboll. Jag valde volleyboll och kände att detta kunde bli kul. Visst var det kul men så mycket spel blev det inte. Jag tror att där var mer felslag än rätta slag. Det var så man själv fick ett slaganfall. Men men det är ju inte så noga bara man har roligt.

Då börjar helgen och jag vet inte vad jag ska göra. Kanske någonting kanske ingenting. Vi får se.
Vi ses när vi ses
Adam-Näste Alex Schulman(or not)

Inga kommentarer: