onsdag 29 augusti 2007

så är det

Godmorgon, godmiddag och godkväll.
Då har man gått några dagar i skolan och man börjar faktiskt komma in i det. Man har fått visa nya ämnen och vissa nya lärare. Vi har inte fått någon ny i klassen utan det är samma gamla trad. Vi skulle verkligen behöva en ny tjej. Vi är ju så himla ont om det i klassen.( Eller inte) Killar är ett utrotningshotat djur på samhällsprogrammet. Det är vi som håller kvar det manliga. Förresten är det någon som har ett bra tips på något nagellack får ni gärna skicka till mig.

Imorgon ska vi få våra handledare som ska hjälpa oss om vi behöver hjälp med projektarbetena. Men jag tycker vi inte behöver sådan hjälp. Vi behöver nog mer psykisk hjälp. Det är nog min melodi.

Jag måste börja tänka på vad jag vill göra med mitt liv. Ska jag börja studera eller kanske börja jobba. Eller kanske ta ett slö år och börja jobba på kommunen.
Vi får se hur det blir.

Ha det bra och vi ses när vi ses

Adam- Näste Alex Schulman(or not)

Inga kommentarer: