torsdag 23 september 2010

Lite uppdatering och lista

Gud var denna veckan har gått fort. Det e redan torsdag och imorgon är det ju fredag. En av mina favoritdagar faktiskt. Vet inte varför men det är bara en skön känsla när det e fredag.
Hur ser då livet ut just nu för Adam Hansson. Han befinner sig på DIAB i Laholm där han står i lagningen. På kvällen har han tagit det lugnt eller tränat, det är ju snart säsongspremiär. Dock är första matchen borta men sedan e det hemma. Du kommer väl och stöttar oss???
Tyvärr så kommer ni inte höra mig mer på helgerna på radio Båstad. Hasse sa att han hade fått order uppifrån ( nej inte gud) att det skulle sparas in nu under hösten. Så därför blir det ingen radio för mig nu under den närmaste tiden. Men men jag ska ju försöka komma in i den branschen igen. Och därför har jag en lista idag.

Topp 3, Varför jag tycker radio är bra skit.

3: Man får lyssna på massa bra musik på sitt jobb. Både nytt och gammalt.
2: Du får träffa och prata med massa olika personer, både vanlig svenssons och kändisar.
1: Man kan sitta naken med en tyrolerhatt utan att du som lyssnar märker det.

3 kommentarer:

saraaaaah sa...

hade det funnits en like-knapp som på facebook så hade jag tryckt på den! härligt att jobbet löst sig m:D

rebecka sa...

Hej,
har en liten frågestund på min blogg just nu.
vem som helst får kommentera och det vore gulligt om just du också vill inte och ställa en fråga :)
kram

Unknown sa...

Hahaha :D du har så rätt.