tisdag 14 september 2010

Lista

När jag jobba så lyssnar jag på radio, annars hade det blivit väldigt väldigt tråkigt. Då är det mix megapol som gäller eftersom det är nästan den enda kanalen man kan höra där inne, de andra brusar väldigt mycket. Då har Per Lärnström något som heter Pers lista. Varje dag är det något ämne som han gör en lista på, riktigt underhållande. Så jag tänkte, varför inte ha en egen lista här på bloggen. Det kommer inte bli varje dag men iallafall någon gång iveckan. Så jag ger det ett försök nu.

Sommren är slut och sommaren förknippar man mycket med allsång på skansen. Och nu i somras så var det snack om att Måns zelmerlöv skulle efterträda Anders Lundin. Så min lista denna dagen är:
3 saker som gör att Måns Zelmerlöv är en dålig efterträdare.

3) Alla skrikande småtjejer kommer valfärda till skansen. Det enda som hörs är deras skrik så fort Måns ska säga eller göra något. Vi andra kommer inte höra något alls.

2) Stockholm i mitt hjärta kommer att bytas ut mot Cara mia eller Hope and glory.

1) Marie Sernholt kommer att vara med i varje avsnitt eftersom hon ändå sitter i publiken, fan har den tjejen ingen egen karriär???

Inga kommentarer: