onsdag 23 december 2009

Namnsdag och biobesök

Det är den 23 december och vår kära drottning fyller år. Det är faktiskt även min namnsdag men det är faktiskt inte så speciellt. Det hamnar lite i skymundan av att imorgon är det doppardagen. God jul till alla er där ute.

Igår så var man och kollade på den nya filmen Avatar. Den var t.o.m. i 3D. Det var faktiskt inte så speciellt om jag får säga det själv. Det blev inte så mycket häftigare i 3D, men det är kul att ha provat på det. Hur var filmen då..... ja jag tycker faktiskt att den var dålig. Ingen riktigt bra handling och det kändes så himla amerikansk. Visst specialeffekterna var det väl inget fel på men jag tyckte den saknade någonting. Alla som jag tittade tyckte den var bra så det kanske e mig det är fel på. Ni får ta och titta själva och skapa er en egen uppfattning.

Inga kommentarer: