lördag 26 december 2009

haj så länge

Inatt så bär det av till Dalarna. Med minibuss så kommer vi göra en roadtrip upp i dalarna där jag och mina polare har hyrt en stuga. ska bli så jäkla nice. Vi kommer att vara borta i en vecka och bara koppla av lite. Jag är inte någon riktig snökille men jag kan kanske ändra mig. Jag kommer iallafall fira min lilla födelsedag där uppe samt nyårsafton. Visst kommer jag sakna alla fina människor här hemma som man vill fira med. Vissa saknar man mer andra lite mindre haha. Men ni kan ju höra av er med detta nya. SMS tror jag det heter, ska tydligen gå att använda med en så kallad mobil. Ja tekniken går framåt, märks att man blir 20 år, hänger inte riktigt med längre i teknologin:) Hoppas ni får det fett nice var ni än befinner er, God fortsättning och ett riktigt gott nytt år.


2 kommentarer:

Sarah sa...

neeeej! vi kan inte höras på sms! för jag kan inte skriva bokstäverna a b c d e eller f. Vilket resulterar i mindre förståliga sms:(

Adam sa...

Ja men då får vi ringa sarah det är inte mer med det:) Man måste se positivt i det hela.