torsdag 3 december 2009

Lucka nr 3- Lydia

-Hej på dig, sa en väldigt blyg Beata, hon har alltid varit rädd för att prata. Oskar blev rädd och tittade bort, någon som verkligen pratade med honom, vad var detta för sort?
- Får man fråga vem du är? Jag är inte farlig jag svär.
- Mitt namn är Oskar och jag bor där borta i ett hus, inte så stort kanske men jag tycker det är fint som snus.
Beata tänkte som ett riktigt geni, det måste vara det som ligger bredvid Lydias konditori. Hon fick en idé men att bjuda ut en kille det var så passé.
Oskar han tröttna och försvann, ja varför skulle han stanna, hon var väl inte så grann. Beata blev stressad och fick panik. Hur kunde hon vara så dum, hon kunde ha använt komik. Hon hade träffat Oskar i en väldig hast, ändå var det kärlek vid första ögonkast.

Inga kommentarer: