måndag 16 februari 2009

Hockey och sömn hos hanssons

Hemma från träningen och ska sova, eller kanske titta på film. Har inte bestämt mig ännu men något av det blir det. När jag kommer hem så sitter resten av familjen som vanligt och tittar på tv. Eller tittar och tittar. Mamma har glidit ner i soffan och är i sovläget så hon sover. Eftersom mina föräldrar aldrig sover samtidigt framför tvn så kan jag sätta 100 spänn på att pappa redan har haft sin sovperiod denna kväll. Det roliga är att de ena pikar alltid den som sover fast det är ingen som är bättre än någon annan.

Det ser ut som min, pappa men jag tror pappa dreglar mer

Rögle förlorade igen tyvärr. Ne nu känns det som om det gått åt pipan. Det är ingen som producerar utan det är väldigt tamt. Jag tycker deras målvakt gjorde också ett väldigt dåligt jobb. Såg ut som han var fel i sin position hela tiden. Ne jag tror faktiskt att de kommer åka på ännu mer stryk. Kvalserien är väldigt nära nu tyvärr.

Det kommer att bli ännu mer spö

Inga kommentarer: