fredag 27 februari 2009

Både tåg och flyg

Kristian Luuk ska bli den nye programledaren för På spåret. Det är väl ingen som missat att Ingvar Oldsberg och Laholms stolthet Björn Hellberg inte ska vara med i På spåret längre. Istället blir det Kristian Luuk. Det är absolut inget fel med honom men de andra två har ju blivit mr och mrs På spåret. ( Ni får själv välja vem som är vad) Om inte de är med så kommer de absolut tappa tittare. Det kommer säkert bli för stor skillnad vilket kommer tappa den lite äldre publken. Som typ min mamma. Man kan även förstå att Ingvar vill göra något annat men det är synd att han ska försvinna. Nu väntar jag bara på Facebook- gruppen som vll ha kvar Ingvar och Björn. Tills dess så surar jag i de tysta.

En annan sak som jag läste nu precis är att Ryanair nu ska ta betalt om man vill kissa på planet. Nu menar jag inte på planet utifrån utan på toaletten i planet. Vad är det för ett jäkla sätt, allt för att tjäna pengar. De finns många snåla människor och de kommer säkert försöka hålla sig för att spara den dollarn det skulle kosta. Man måste alltså punga ut pengar för att kissa. ( Förstår ni ordvitsen)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kommentarer