tisdag 20 januari 2009

Klockan börjar närma sig 3 denna tisdag i Januari. Vädret är faktiskt hyfsat när jag tittar ut genom mitt fönster. Känner en längtan till våren då det blir varmare och varmare.
Idag har jag bara läst i en av de sex böckerna som ska läsas i denna delkursen. Jag har faktiskt läst 200sidor idag. Känner mig faktiskt lite stolt över vad jag har gjort. Jag tror faktiskt jag ska ta tag i det senare och läsa klart boken så har jag den ur världen så länge. Behöver bara lite musik så jag kommer in i det igen och vad passar inte bättre än lite 80-tals musik. 80-talet som jag tycker har producerat den bästa musiken. Fast det finns många som tycker andra saker. Det finns så mycket musik som har gjort då så det är svårt att välja ut någon som är bättre än någon annan.

Inga kommentarer: