söndag 18 januari 2009

Helgen bara svischar förbi

Herregud det är redan söndag. Vart tog denna helgen vägen?
I fredags så bar det av med grabbarna ( tyvärr inte hela styrkan dock) till wild west steakehouse i Halmstad. Som vanligt var det mumsigt och denna gången så tog jag ribs ( revben). Efter snack om både det ena och det andra så bar det av till Båstad för lite bowling. Tyvärr så hade jag ingen bra dag men det hade Micke däremot som gjorde en jäkligt bra serie. Även Simon "Piraten" fick till det denna dagen fastän han bara såg hälften så mycket som vi andra. Tack för den kvällen min herrar.

I går så var det bara att gå upp tidigt för att sedan åka till Gislaved för lite poolfinal för u17. Tjejerna gjorde bra ifrån sig men när det verkligen gällde så gick det inte alls. Besvikna efter att inte ha gått till Sm så bar det av hemåt igen. Somnade på soffan hemma när jag kom hem. Man blir verkligen trött av att stå bredvid och skrika. Sen vaknade jag och gick upp till min egna säng. Mitt i min skönaste sömn så ringer det i telefonen. Jag som fortfarande till viss del sover tror det är väckarklockan och slår av den, Tror jag... Plötsligt hör man någon i telefonen som säger " Hallå, Hallå, HALLÅ??" Då är det Jocke S som ber om att få skjuts hem från Halmstad. Jaha tänker jag och sätter mig i bilen till Halmstad. En timme senare låg jag åter igen i min sköna säng. Nu var det bara lite svårare att sova men tillslut gick det.

Ja nu sitter man här på söndagsförrmiddagen och väntar på att man ska åka iväg och spela match i Lund. Lund som är kända för universitetet, domkyrkan, Hipp Hipp och Måns zelmerlöv. Nu får vi se om de är bra på volleyboll.

Inga kommentarer: