söndag 18 januari 2009

En meteorit, ett flygplan, ett ufo eller kanske Stålmannen?

Idag står det på Aftonbladet hemsida om ett ljust sken som lyste upp i hela södra Sverige. Jag såg detta sken när jag var på väg hem från Gislaved igår kväll. Det lyste upp hela himlen. JAg själv trodde först det var åska men jag tyckte det verkade lite konstigt eftersom på vintern brukar det ju inte åska. På aftonbladet har folk uttalat sig om vad de trodde det var som de såg. En del säger meteorit andra säger att det var ett ufo. Några trodde att det var domedagen som skulle inträffa. Ja en massa folk blev oroliga och ringde som tusan till sos och polisen. Jag menar vad fasen kan de göra egentligen. Innan polisen är på plats då är det ju den riktiga domedagen. Ne så fort det är något konstigt som händer så rings SOS eller polisen.

Inga kommentarer: