torsdag 29 januari 2009

Helgen är snart här

Det är torsdag och jag måste säga att deta har varit en rätt trist dag. Jag har suttit och läst en norsk bok som vi ska ha i skolan och den är faktiskt svår att förstå. Mycket fattar man men ibland så kommer det ett ord som man inte förstår och hela sammanhanget försvinner. Fast det är ju tur inte den är på danska för det är klurigare.

Just nu är det handboll på tv och Sverige leder över Serbien om platserna 7-8. Det märks att det inte gäller så mycket och att de bara vill få klart matchen så de kan åka hem sen. Karlen har visat framfötterna i inledningen med några jäkla kanonskott. Även fler okända ansikten har gått in och visat sig vilket är roligt.

Ska jag iväg och gymma lite ikväll eller skiter jag i det? Hmm.... skulle behöva träna mina onda knän. Får se hur det blir.

Inga kommentarer: