onsdag 28 januari 2009

Hallå??

Jag gillar när jag hittar artiklar på nätet där man ser hur vissa svenskar är lite lätt bakom flötet.Det är en kille som har skickat in en ansökan om att få heta Hallå i mellannamn. Varför vill han då heta Hallå? Jo för att hans döttrar alltid säger hallå i början på varje mening. Så jäkla töntigt tycker jag. Det är så många som döper om sig nu för tiden. det är många som döper om sig till lite finare namn som Gustav af Silverhjelm eller Ludvig von Homo och allt möjligt skit. Varför inte heta det man heter och vara stolt över detta namn. Det är ändå dina föräldrar som har valt detta namn till dig. De har valt ett namn som de tycker är fint och ger det till det finaste de har. D.v.s. DIG. Nu har ju mina föräldrar döpt mig till Adam och det är jag ju väldigt...ehm....ja.... Du ska vara stolt över dit namn.

Inga kommentarer: