tisdag 27 januari 2009

Gymmaren Adam

Tisdag Tisdag. Idag har man varit hela dagen i skolan och lyssnat på en gästföreläsare som jobbar som journalist. Vissa delar var intressanta men ibland så blev det segt vilket ledde till att ögonlocken blev tunga på herr Hansson. En dag till sen blir det helg för min del. Precis som Simon tycker så är det mycket jobbigt att vara student.
Nu ikväll har jag gjort något som jag inte gjort på länge. Jag har gymmat. Jag och Emma stack till volleybollens egna lilla gym, Betoning på lilla och kämpade med maskinerna. Det känns faktiskt gott nu i efterhand när man har gjort det. Får göra gymmandet till en vana så att man blir lite starkare. Kände att man inte var så himla stark. Så Simon vi ses på gymmet.

1 kommentar:

Edwin sa...

Allright you cocksucking motherfucking bastard! Bring it ON! Här ska pumpas!