måndag 20 augusti 2007

Prova något nytt

Hej hej allihopa. Hoppas ni har det bra där ute för det har iallafall jag.

Nu har jag tänkt börja blogga. Detta gör ju alla andra så jag tänkte varför ska inte jag börja också. Det händer faktiskt mycket i ens liv som man vill snacka om. Kommer kanske inte på något just nu men ge mig lite tid........Nu har jag fått den tid jag behöver.



Snart är sommarlovet slut och man känner att man inte har gjort någonting alls. Men det är fel man har faktiskt gjort en jäkla massa.

Lovet började med att man jobbade. Gud så kul det är att rensa ogräs( eller inte). Sedan fortsatte lovet med att man va i båstad på tennisveckan. Så mycket folk har jag inte sett sedan marknaden i byn. Men nu ska man inte jämnföra dessa två sakerna. Alla vet ju att marknaden håller mycket högre klass än tennisveckan.
Tack pågar för veckan fan va kul vi hade.

Efter det så var man med sina älskade föräldrar och campa några dagar. Campingmännsikor är ett konstigt pack. Människor som lever i mindre utrymmen några dagar per år. Delar toalett med minst 100 andra personer som ibland inte riktigt gör rent. Usch.Den enda födan man lever på är grillat. Grillat kött, grillad korv ,grillad hamburgare ja grillad filmjölk t.o.m. Allt grillas. Allt det jag har räknat upp nu är typiskt husvagnsliv. Och jag kan bara säga att jag kommer inte göra om det en gång till. Jag kommer göra om det massor av gånger. Jag älskar det.

Lovet fortsatte med jobb. Jag vill förresten tacka per och gudrun för mitt jobb. Och då menar jag inte historie Per eller Gudrun shyman utan de två stormarna som kom för några år sedan. Utan dem hade jag inte haft jobb där jag jobbar. Då hade jag kanske jobbat på ett konditori. Eller konditori heter det inte utan alla andra kallar det kommunalarbetare. Jag kallar det konditori för det enda de gör är att käka kakor och tårtor hehe.

Imorgon dag ska jag till liseberg i humorns huvudstad Göteborg. Det ska bli kul. Hoppas det blir fint väder annars så behöver man inte åka kållerado och det vill man ju.

Detta var mitt lov i korthet. vi ses när vi ses

Adam- Näste Alex Schulman(or not)

Inga kommentarer: