söndag 5 september 2010

Söndag....Slödag

Söndag söndag söndag. Det är fint väder och mig hör du på Radio Båstad i cirka två timmar till. Det känns som att detta fina vädret vi har nu är det sista av sommaren. Sedan går vi in i den deppiga perioden, HÖSTEN!! Ingen favoritårstid ska jag säga dig.
Imorgon är det ny vecka och jag ska jobba, härligt härligt att tjäna pengar. IOfs så är det en rätt saftig arbetstid. Från kvart över 2 till 1 på natten. Hoppas det e ett kul jobb jag ska göra så att det flyter på bra.

I veckan får man även börja ladda för Karlstadtrippen nästa helg. Hoppas att allt kommer att funka så att det inte blir något förhinder från min sida. Vill verkligen upp där och träffa Martini:) Man måste ju se hur han har det där uppe i Stefan Holm landet..

3 kommentarer:

Sarah sa...

Grattis till jobbet! Exakt vad är det du gör? Och fan va nice med karlstad besök, då borde ju ett oslo besök vara näst på tur!:D Hehe

Adam sa...

Tack sarah, jag står vid en maskin och packar ner det som kommer ut från den hehe. Ja ett oslo besöäk hade varit trevligt. Får se när jag har en lucka nästa gång :)

Pacolito! sa...

Ey! Umeå va fan! Alltid detta förtryck mot oss norrlänningar!