torsdag 11 mars 2010

Torsdag.. yeah

Ojoj har jobbat hela dagen och fixat så att Melodifestivalweekend blir bra. Den kommer att sändas lördag och söndag på Radio Båstad. Jag kommer att vara med dig från 8-12 på lördagen och mellan 13-15 på söndagen.
Annars så har veckan travat på. Det går fort nu tycker jag, snart så drar man till Stockholm och praktiken. Har kanske fixat ett rum som jag kan bo i men det är fortfarande inget bestämt. Imorgon är det fredag och jag är faktiskt lite festsugen. Vet bara inte vad som händer, men det brukar alltid dyka upp något. Den som väntar får se.
Jag tycker faktiskt att det känns som om det är lite vår i luften. Snön börjar smälta lite, det är varmare och fåglarna kvittrar. Eller jag tror att det var fåglar, kan vara grannen som börjar joddla också.

1 kommentar:

Anonym sa...

de va jag som visslade när jag såg dina nakna ben i solljuset...mmm