måndag 29 mars 2010

ojojoj vilken härlig dag.

Vilken dag asså. Jag kommer att befinna mig på rix fm redaktionen under dessa veckor i stockholm. Idag så har jag varit med Erik och Titti på eftermiddagspasset när de sände. Fick faktiskt även vara med och snacka lite. Fick säga goddag och svara på en fråga haha. Kanske inte så mycket men alltid en början:) Jag har faktiskt även hamnat på Tittis blogg på rix fm. Eftersom jag inte kan lägga upp Erik och Titti in action så får ni titta på dem bilderna istället. Får väl lägga upp mina bilder senare.
Längtar faktiskt till morgondagen. Undra vad som kommer att hända då:) Nu är jag trött som tusan, så man kanske skulle halvslöa framför sin lilla lilla tv :)

1 kommentar:

Anna sa...

Svar: Lite för många saker just nu. Jag oroar mig kanske bara för mycket :)