tisdag 23 mars 2010

Listan

Jag kände plötsligt för att verka lite fjortisbloggaraktig så jag gjorde en sådan här lista som man har sett bloggare gör.

Senaste
Låt du hörde:

Fulla för kärlekens skull med Eldkvarn.
Film du såg:
Spiderman
Mat du åt:
Det var väl kanin tror jag, eller vanligt griskött. Men det låter coolare om jag skriver Kanin.
Kram:
I morse
Puss:
I morse
Känslan:
Mätt
Resa:
Upp till fjällen och Ollarsliden!!
Glädje:
Varje gång jag vaknar.. ojojoj det var djupt sagt.
Dröm:
Kommer aldrig ihåg min drömmar.
Person du träffade:
Det var väl mamma, pappa eller syrran
Personen du pratade i telefon med:
Någon försäljare som vill sälja kalsonger
Personen du fick sms av:
En i klassen
Gången du åt 7-eleven korv:
7-eleven? vad e det för fel på Majsans??
Gången du var utomhus:
När jag var ute och hämtade in posten.
Gången hela din familj åt middag tillsammans:
För cirka en timme sedan.
Saken du köpte:
Det var väl kanske något klädesplagg, palla komma ihåg det.

Allmänt:
Ska bli skoj:

Min praktik i den kungliga huvudstaden.
Ska inte bli skoj att:
Att vara ifrån alla människor här nere
Sparar till:
Inget speciellt som jag kommer på nu.
Pålägg som gäller:

smör
Önskar att jag var bättre på:
Oj denna listan kan bli lång
Dagens dryck:
Mjölk och vatten
Vad saknar du:
Just nu är det ett bra svar på denna frågan.
Tre band/artister:
Queen, Bon jovi och westlife... nej jag menar backstreet.. nej nej, Adam tänk på något coolt.....nej det går inte.
Vad har du gjort idag:
Lika mycket som moderaterna har gjort rätt under deras period dvs inte ett skit.
Brukar du svära mycket:
Ja det händer faktiskt lite väl ofta ibland
Hur tidigt stiger du upp:
Allt från 7 till 11
Vad ska du göra ikväll:
Titta lite tv hade jag tänkt
Hur många timmar sover du per natt:
Det beror ju lite på när jag går upp faktiskt
Vem är snyggast i världen:
Vi är alla snygga på vårt egna lilla sätt.
Vad är det för veckodag:
Tisdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren:
Oj kommer knappt ihåg vad jag gjorde förra sommaren, så det måste ha varit en bra sommar;)
Favoritplagg i garderoben just nu:
Ett par stringkal.... en kofta tror jag.
Längd:
cirka 183,8
Vikt:
En dam talar aldrig om sin vikt
Byter gärna garderob med
Någon med min storlek helst.
Byxa eller kjol:
Det beror helt på sammanhanget. Ska jag ut och festa så e det byxa men ska jag spela säckpipa så blir det nog kjol.
Senast utlästa bok:
En Dan Brown bok
Mitt rum kan beskrivas som:
Består till 90 procent av en säng känns det som.
Mig själv med tre ord (just nu):
Glad, uttråkad och slö
Jag tränar:
Så lite som möjligt:)
Jag ville bli när jag var liten:
Polis av alla yrken

1 kommentar:

Frida sa...

mer fjortislistor! ;)