tisdag 2 mars 2010

Kom kom kom..........

Yes då har man praktikplats på MTG radio i Stockholm. Nu kommer nästa problem..... vart ska jag bo någonstans. Jag kommer inte på någon som jag vet bor i Stockholm. Rätt konstigt att man inte har någon av sina bekanta i den kungliga huvudstaden. Vet ni någon som kan ha en inneboende i drygt en månad, hör gärna av er:)

Även en liten film som vi har spelat in i skolan är klar. Kanske lite redigeringsjobb kvar men snart så kommer den ligga uppe på youtube... om jag intehar helt fel. Självklart kommer jag lägga upp den här också, men det kommer nog ta några veckor. Filmen handlar om vad som händer på radion fast i en liten roligare version.

Just nu så är det lite melodifestivalfeber inne på radion. Klart spelas de nya melodifestivallåtarna på radion men jag pratar nu om vad som händer i kulisserna. En låt som nästan alla sjunger på nu är tjejgruppen timoteijs låt Kom. Jag vet inte vad det är med den låten men det är faktiskt väldigt trallvänlig. Ja att tjejerna ser bra ut gör nog också en del.

4 kommentarer:

F.Eliasson sa...

Hej! Vad kul med praktik platsen! Låter skit kul =) Hoppas det löser sig med boende.

sARA sa...

Jag tror vi har en bög i Stockholm. Ska kolla upp det!

sarah sa...

det var från Sarah...

Adam sa...

Vad hade du för någonting sarah??