fredag 7 augusti 2009

Veckan som gått

Ännu en jobbvecka på kommunen är avklarad och nu är det bara 2 veckor kvar. Denna veckan har både innehållt glada och tråkiga nyheter.

Kämpa på Emil, hela södra Halland tänker på dig och din familj.

Jag har kommit in på en ny utbildning som jag ska börja på nu i slutet av Augusti som finns i Båstad och heter Radioproduktion och nya medier. Så om några månader kanske ni hör mig i radion. Det hoppas jag iallafall. Sedan om det blir bra är bara och vänta och se eller höra som det är i detta fall. Det ska bli spännande iallafall.

Ikväll blir det Wild west steakhouse och sedan får vi se vart kvällen för mig. Det kanske blir Halmstad eller så blir det tidigare i sängen. Vad det än blir så ska det bli skönt med helg. Välkommen Helgen!!

1 kommentar:

M sa...

jobba, jobba, joooobba!