onsdag 26 augusti 2009

Snart är det dags

Nu känns det att skolan börja krypa närmare och närmare. Gruppen på Facebook har blivit större med massor av andra säkert mycket trevliga människor. Man har fått inbjudan från skolan om uppropet på måndag. Halva kusrlitteraturen är redan beställd. Nu är det bara en väntan till att jag sitter i skolbänken igen efter några veckors skolledighet. Jag tycker det ska bli riktigt spännande och hoppas på många nya kontakter och erfarnheter. Samt en bra utbildning:)

Jag har varit lite dålig på att uppdatera min lilla så kallade blogg men nu när det börja hända lite saker igen så är det nog dags. Jag menar, nu finns det ännu fler kamrater ute i världen och de vill säkert veta mer om vad lilla jag håller på med. Precis som jag vill veta vad de håller på med.

2 kommentarer:

Sarah sa...

Jag vill veta ALLT du gör!:D

Adam sa...

Tack Sarah, jag vill veta vad du håller på med:)