onsdag 8 april 2009

Setter eller vad tusan det heter

Vilken fullspäckad onsdag det har varit. Självklart var det segt att gå upp ur sin mycket sköna säng. Men ska man till skolan så måste man. Sedan var jag i skolan från 9 till 15 vilket faktiskt inte alls är något intressant att prata om eftersom man bara lyssnade på läraren. Som för övrigt verkar lite mysko. Vad är det med högskolelärare? Är alla lite knepiga eller? ´Det kan ju någon forska om så kanske vi kan få svar på det. Det är ett väldigt stort mysterium iallafall:)

När jag kom hem helt slut i huvudet så bestämde jag mig för att ta mig en springtur. Ja det låter smått otroligt men tar man sig i kragen så kan det faktiskt hända. Känner också att detta med springa kan bli rätt kul bara man får upp flåset lite först. Innan har jag alltid gett upp på första springmarchen men nu ska det bli andra bullar. Så om ni hör någon flåsa som tusan efter så bli inte rädda. Det är ingen våldtäcksman utan bara jag som är ute och springer. Fast det kan nog vara så farligt det:P

Ikväll bar det ner till samhället örkelljunga där det bjöds på SM-final i volleyboll. En spännande match som tillslut efter en väldig upphämtning av Örkelljunga slutade 3-1 till gästerna Falkenberg.

Nu ska jag snart sova för imorgon blir det en lång dag. Först jobb och sedan ärtfest. Hoppas på en mycket trevlig kväll.

Inga kommentarer: