lördag 4 april 2009

Lördag= Helg med lugn och ro.... Nä

BALLE!!! Det sa John på matchen och det kan faktiskt sammanfatta min dag såhär långt. Imorse var det tentaskrivning. JIPPI!!!! NOT!! Detta kommer att gå bra var det ända jag tänkte och fick pappret med frågorna på. Direkt fick jag en liten depression men jag började skriva. När klockan var kvart i 2 lämnade jag in skiten. Känslan när jag gick var bara en stor undran, en undran om när omtentan till denna var.
Det blev iallafall snabba ryck in i bilen och iväg till hallen. 25 min senare är jag inne i hallen och värmer upp. Efter en och en halv timmes match så var det bara att konstatera att vi är sämre än Falkenberg. Domarna var katastrof och det är jag inte ensam om att tycka. Jäkla mög.

Ikväll ska det bli matlagning och mys med den bästa. Koppla bort det andra och bara ha trevligt.

Yes!! fem veckor sommarjobb är inte fel faktiskt.

1 kommentar:

M sa...

du är underbar going..