onsdag 25 februari 2009

Pluggat? Nej, Sovit? Ja

Redan onsdag! Var tar dagarna vägen egentligen? Idag hadejag bestäm att jag skulle plugga lite men så blev absolut inte fallet. Eftrsom man var uppe till två och snacka så blev jag väldigt trött. Det får inte bi någon vana men det var trevligt ändå:p. Så idag så har jag inte lyft många fingrar faktiskt. Somnade först i soffan efter sin lilla lunch som bestod av ägg och bacon. Riktigt gott faktiskt om jag få säga det själv. När jag vaknade hade det hunnit gå en timme så jag reste mig och gick till rummet. Där så la jag mig i sängen. Det var väldigt korkat gjort av mig. Somnade och nästa gång jag tittade på klockan så hade det gått en och en halv timme till. Klockan hade hunnit på tre. Precis när jag gått upp och fått bort de trötta ögonen så ringerdet på dörren. Nej det är säkert någon försäljare eller Jehovas Vittnen. Men så var inte fallet utan istället så var det Simon som tittade inom. Han hade fika med sg ochdet tackar verkligen inte herr Hansson nej till. Vi fikade och snackade en massa skit, precis som vanligt. Trevligt trevligt vill jag säga. Tyvärr så blev det ínte så länge eftesom jag skulle iväg till träningen. Nu är träningen slut och här sitter man. Snart ska man iväg igen för att träna själv. Imorgon måste jag ta tag i pluggandet. Får inte slöa till sådär.
Det är trevligt att man har fått höra att folk läser mina inlägg på denna bloggen. De säger att den är rolig, men jag är alltid seriös. NOT!!!

Inga kommentarer: