söndag 8 februari 2009

Match o melodifestival

Det är söndag och det börjar närma sig match. Idag är det Arvika som står för motståndet i denna mycket viktiga match. Hoppas på bra drag i hallen för det kommer nog att hjälpa oss. JAg är verkligen inte sugen på att kvala i år igen. Det kan jag verkligen vara utan. Hoppas vi hittar tillbaka till det vi hade i början av säsongen.

Match mot Arvika, hoppas på vinst

Igår var det ju melodifestivalen och jag måste säga att startfältet var lite klent. JAg fick ingen WOW- upplevelse utan det blev mest "jaha".De som gick vidare var Emilia, ni vet Im a big big girl Emilia och så var det äen Alcatraz.. förlåt Alcasar. Det var helt rätt att de gick vidare till finalen för där var inte något bättre. Carolina af Ugglas, denna hemska människa gick vidare till andra chansen. Jag tycker detta är katastrof rent ut sagt. Människan kan inte sjunga och sedan är hon väldigt obehaglig med sitt kroppspråk. Går hon vidare från andra chansen vet jag inte vad jag gör. Tyvärr tror jag hon gör det ändå. Så jag ber er SNÄLLA SNÄLLA skicka inte henne till Globen.

1 kommentar:

Edwin sa...

af Ugglas är ju stencool! Röstade på henne tre gånger! En kopia av Joplin, sicken röst!