söndag 1 februari 2009

Helg

Då var det söndag igen och hela helgen har gått.
I fredags så var jag och Emma ute och åt och sen så bowlade vi. Efter en väldigt bra första serie så hade jag en klar ledning. Men så måste jag ha blivit trött eller på något annat vis tappat fokus för jag började spela riktigt dåligt. Till sist efter mycket om och men så vann jag. Skönt!.

I lördags så var det poolfinal i volleyboll. De sex bästa lagen går vidare till SM. Eftersom vi bara var sex lag i vår pool så var alla redan vidare till U21 Sm i Gislaved. Nu var det bara at försöka komma så bra som möjligt så man blir bättre seedad i Sm. Vi började mot värsta konkurrenterna Hylte som har en massa Elitseriespelare i laget. Vi förlorade med 2-1 vilket vi var mycket nöjda med. Sedan gick det på och vi slog Engelholm, Habo i kvarten och Falköping i Semifinal. Nu var det Final som gällde och vilka stod inte på andra sidan än Hylte. Efter ett mycket jämnt första set så förlorade vi tyvärr. Andra set behöver vi inte prata om för då klappa vi ihop ordentligt. En hel dag med massa hoppande och springande tar på kroppen.
På kvällen blev det lite spelarfest men vi var inte så många som vi brukar fast det var ju trevligt ändå.

Idag( Söndag) så är det min kära faders lilla födelsedag. I huset är här en massa folk och här sitter jag. Ne nu får jag återgå till dem.

Inga kommentarer: