onsdag 4 februari 2009

Hade inget att göra

Här kommer en liten djupare presentation av lilla mig.

Namn: Adam Hansson
Bor: Lilla lilla Våxtorp
Ögonfärg: Någon jäkla blandning
Hårfärg: Brunt eller som mamma säger, råttfärgat
Höger eller vänsterhänt: Vänster precis som Barrack Obama
Dina svagheter: Det är ju en del
Rädsla: Ormar och annat mög
Första tanke när du vaknar: Va ringde klockan för två timmar sedan
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
McDonalds eller Burger King: Majsans burgare
Choklad eller vanilj: CHOKLAD
Svär du?: Det händer tyvärr för ofta
Sjunger du?: Ja men det låter inge vidare
Duschar du varje dag?: Måste ju få bort gödsellukten från kläderna

Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol ? Ja men intelika mycket som vanligt
Ätit sushi?: Fisk kan jag vara utan faktiskt
Rakat dig?: Det kan jag inte. Det är jag som är tomten
Kysst någon?: Japp:)
Kramat någon?: Det har blivit det också:)

Har du någonsin..
Varit full?: Ligger Dolly Parton på rygg
Blivit kallad hora? Ligger Dolly Parton på rygg
Gjort något som du ångrade?: Det händer ju alla
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Man är väl mänsklig

framtiden..
Namn på barn? VAAA har jag barn
Hur vill du dö? Ihågkommer;)
Vad vill du bli när du blir gammal? pensionär

Antal CD-skivor du äger? Där e en del spice girls, backstreet boys... host.. jag menar Raimstein och Kiss
Antal tatueringar?: inget sådant skit på min kropp
Vad ska du göra i sommar?: Jobba om jag får något jobb
Vad gör du efter gymnasiet? Pluggar vidare
Vad händer till helgen? Det är det vi inte vet
Vad vill du helst göra just nu? Bli klar med den här skiten
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Det beror på vilket avstånd det är til henne.
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Kompisar??
Vem är den perversaste person du känner? Det är nog jag själv
Hur många gånger har du varit utomlands?
Vilket land är bäst? Sverige såklart

Inga kommentarer: