tisdag 10 februari 2009

Ett backskott som hette duga

Nu är man hemkommer från de mörka skogarna i söder, där vargar och andra farliga bestar befinner sig. Som kan när som helst hoppa fram ur buskarna och kalasa på dina inälvor. Ne nu överdriver jag, det finns inga vargar där. Vi var iallafall hos martin, det var jag Micke matin såklart och han.. hmm vad heer han nu. Just det Simon. Vi snackade, käkade chips och hade allmänt trevligt. De andra grabbarna hade teorier om att alla singelbrudar var ute på Alla hjärtans dag. Vilket säkert är sant. Fast sen kom vi på att där även är fler brudhungriga killar ute som bara har en sak i huvudet. Tur man inte ska med och slås på det fältet.
Innan det bar av hemåt blev det lite matcher i bordshockey. Martin spöar Micke i världens snabbaste match och jag själv skyller på att mina kalsonger satt snett.
Nu snöar det igen och jag tycker det är mycket trist faktiskt. Vill ha sol och badväder.

På tal om bordshockey, titta och njut

Inga kommentarer: