onsdag 18 februari 2009

En makeover i huset

Varför måste vi ha denna kvinna? Hon skriver skitdåligt så att man inte ser vad det står, man hör inte vad hon säger för hon bryter på något jäkla språk. Sedan har hon utstrålning som en burk anjovis. Tur att vi inte har så många föreläsningar med henne så man slipper det.

Då har rivningsargbetet börjat i TV-rummet. Här ska det bli en makeover s knappt man själv kommer att känna igen sig. Efter mycket om och men har mamma gått med på att ändra om i TV-rummet efter mycket påtryckningar från mig och pappa. Mamma är rätt konservativ så hon vill helst ha kvar så som det ska vara. Syrran är precis likadan. Sedan ska alltid dessa två ha sista ordet vilket gör det ännu jobbigare. Men men imorgon ska tapeterna ner och taket ska målas tror jag bestämt. Det kan nog bli najs.

Snart ska man iväg och röra på sina lurviga. Känner mig lite trött, orkar jag verkligen träna? Ja det gör jag nog när ja kommer dit.

Inga kommentarer: