onsdag 4 februari 2009

Det snöar precis nu:(

Det är mitt i veckan och här sitter man och tråkar. Jag ska egentligen vara på lektion men de första två timmarna var inte så himla roliga så jag sket i det. Man kan ju läsa sig till det ändå i alla böckerna som man har slängt en massa hundratals kronor på. Böcker för ca. 1300 kr som bara kommer att användas i 5 veckor. Lite surt men man kan ju hoppas på att de kommer tillbaka i en senare delkurs.
Istället för att sitta på lektionen så stack jag och handlade ett tangentbord till min bärbara data. Ja det kanske var lite onödigt tänker vissa men jag kan nu koppla in datan i min tv och använda den som skärm. Från att ha en 15tums skärm till 37 gör rätt mycket.

Igår så bar det av till Hasslöv till Micke som precis när jag kom stod och bäddade sin säng. Eftersom jag aldrig hade sett detta så nöp jag mig i armen men det visade sig att det vart sant. T.o.m. dammsugaren låg framme på golvet så jag tänkte var " Vem är du och vad har du gjort av Micke?" Nu var det ju han och där var riktigt fint i rummet;) Simon och Martin dök sedan upp och tillsist även Tobbe som kom direkt från träningen. Vi snackade om allt och alla. Vad vi skulle göra i helgen, resa, lite brudar, grabbarnas händelserika helg och en hel del till. Vi spelade lite kort där jag knappt fick vara med eftersom jag åkte ut nästan först hela tiden.
När klockan börjadenärma sig 22:00 så var vi trötta och alla åkte hem till sig. Simon jag tycker inte jag drog på så farligt faktiskt på remsan. Är så ovan med att köra saab när bilen sticker direkt när man trycker på gasen;)

Ikväll är det först u17 träning sedan ska man själv träna så det står härliga till. En kväll i volleybollens fotspår.

Inga kommentarer: