fredag 9 januari 2009

Helgen e snart här

Tre seminarie på lika många dagar. Jag trodde allvarligt att dessa skulle ta koll på mig, och det redan i början av det nya året. Fast så är inte fallet utan här sitter jag och känner mig lättat på något skumt vis. Tyvärr så river det lite i halsen och jag känner att en förkylning står och väntar i dörren. Det är alltid så när alla möts efter lov eller liknande. Jag läste idag att influensan kommer att slå hårt på oss. Var man över 65 så kunde det finnas risk att det kunde gå så illa att man kunde dö. Det är ju självklart hemskt men jag tror faktiskt att vem som helst kan dö av den skiten fastän man inte är 65 ännu. Fan va jag snackar en massa strunt. Jag gör ju detta eftersom jag inte har något bättre att skriva om faktiskt. Det har inte hänt något särskilt så därför pratar jag om just influensan.

Inga kommentarer: