torsdag 1 januari 2009

Gott nytt år

Ja då har man nyktrat till sedan nyårsafton. Hur ska man då sammanfatta denna kväll nu när man sitter här på kvällen den första dagen på året. Det var god mat och trevligt sällskap. Ne det var inte trevligt sällskap, det var det bästa sällskapet man kan ha om man heter Adam. Tack alla som gjorde denna kvällen, det finns inga andra jag vill fira detta med. Eller jo någon enstaka till:)
Kvällen fortsatte och det dracks och snackades för fulla muggar. Kl blev snabbt 12 och det nya året firades in. Sen gick kvällen ännu snabbare och till sist var vi inte många kvar i stugan. Tack tobbe förresten. Jag satt och käkade dammsugare i mängder och slocknade sedan. Vaknade idag tidigt fullt påklädd och med lite huvudvärk. Samtidigt var jag absolut inte någon som helst hunger efter dammsugare. Det visade sig att jag hade smällt 8 dammsugare på några minuter. Det kommer ta tid innan jag kan stoppa i mig en sådan igen.

Tack igen alla och till alla andra ett jäkligt gott nytt år och hoppas ni åter igen får ett toppenår.

Inga kommentarer: