torsdag 15 januari 2009

Friiii

Och så var man klar med den förbannade hemtentan. E nästan sugen på att just nu bara dra i mig en jäkla massa öl och bli så full att jag inte kan stå på benen. Ne fasen också det kan jag inte, ska ju köra imon tidigt för att lämna den förbannade tentan. Åka till Halmstad bara för att lämna den, det känns lite onödigt tycker man. Den där tentan ger ju för tusan bara otur.

Förkylningen har släppt, bara lite kvar men den hoppas jag försvinner om några dagar.
Helgen kommer gå i volleybollens fotspår. Först iväg till gislaved för sm-kval med tjejerna. Gislaved!!! rakt in i småland bara, fy fasen. Hoppas de förstår vad man säger. Jag är lite rädd faktiskt. På söndag e det jag själv som ska spela. Konditionen har försvunnit rätt bra när man har varit sjuk. Eller kondition och kondition, jag vet inte riktigt vad det är men bra är den inte.

Jag lider med dig Simon, att se ut som ett gammal död faraon kan inte vara kul. Och nu ska du få bandage runt huvudet också;)

Inga kommentarer: