onsdag 10 december 2008

Äntligen

YES YES YES, då var man klar med hemtentan. Fasen denna tyckte jag var riktigt klurig. Fast jag e fortfarande inte nöjd men det får gå som det går nu faktiskt. Alla dessa dagar har gått åt att sitta med den skiten. Det har blivit mycket slängda böcker i ren ilska, svordomar som jag inte visste jag kunde och en jäkla massa pappersvändning. Tur inte någon har varit hemma då hade de varit tvungna att fly.
Nej nu är det snart jul så man kanske får börja bli lite snäll annars kanske inte tomten kommer. Det vore för synd. Men det är inte lika kul med tomte längre. Mina föräldrar hittar inte någon som vil ställa upp så därför åker du de in till Laholm och hämtar en A-lagare som får komma och tomte. Han stinker sprit och ska hela tiden tafsa på min syrra. Jävla svin rent ut sagt. Tack Micke Alm för att du ställer upp.

Inga kommentarer: