fredag 19 december 2008

Lucka nr 19

Dagens julklappstips:
Smycken är alltid något som går hem hos brudarna. Allt från ringar, halsband eller annat skit som de tar på sig bara för att de ska verka fina. Att de går på denna lätta varje gång är något jag inte förstår. Vi män köper smycken eftersom vi inte har någon fantasi att köpa någon annat. Det är verkligen en sista minuten julklapp. Nu tänker alla tjejer säkert varför vi män köper sista minuten saker till er. Det är för att vi har lite problem i hjärnkontoret. Vi tycker ni kvinnor är så fina vilket gör det så himla svårt att köpa saker till er. Vi vill ge er hela världen men det har vi inte råd med så det får bli det näst bästa, ett smycke. Jämnför inte kärleken i smycken för det finns inte så mycket av den varan som kan täcka våra hjärtan till er.

Rim:
Jag vet inte hur jag ska säga det till dig
Jag hoppas du tycker samma om mig
Jag hoppas denna sak dig klär
Jag visar min kärlek med den här

Inga kommentarer: